خبرگزاری کار ایران

با توافق شهردار رشت و رئیس کمیته پارالمپیک؛

مسابقات المپیاد کشوری سال آینده به میزبانی رشت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۲۹۶

رئیس کمیته ملی پارالمپیک از برگزاری المپیاد کشوری با مشارکت شهرداری رشت در سال آینده خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمود خسروی وفا دردیدار با شهردار رشت ضمن مذاکره در مورد برگزاری المپیاد کشوری با مشارکت شهرداری رشت در هفته سلامت امسال اظهار کرد: پیش از ساخت پیاده راه فرهنگی، زیبایی شهر به دلیل ترافیک به چشم نمی آمد. 

وی با اظهار غافلگیری از مشاهده چهره جدید رشت بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت های موجود تاکید کرد و گفت: از چهره جدید شهر می‌توان به عنوان کارت پستال استفاده کرد. 

 رئیس کمیته ملی پارالمپیک ضمن تبریک به رشتوندان بابت اجرای چنین طرح هایی دربافت مرکزی شهر، این اقدام رابزرگ خواند و افزود: شهری که روزگاری شهروندان آن به دلیل ترافیک نمی توانستند از ظرفیت و زیبایی‌های‌مرکزشهر بهره ببرند امروز قابل استفاده شده و این موضوع مهم بوده و جای تامل بسیاری دارد.   

خسروی‌وفا برگزاری برنامه‌های مختلف ملی را در بافت پیاده راه فرهنگی تاریخی مرکزی رشت خوشایند عنوان و تصریح کرد : مناسب سازی موجود در بستر شهری باید مورد الگوی استان‌های دیگر قرار گیرد به گونه ای که معلولان جسمی و حرکتی نیز بتوانند از آن استفاده کنند. 

وی از برگزاری المپیاد کشوری با مشارکت شهرداری رشت در سال آینده خبرداد و بیان داشت: طبق توافق با شهردار رشت این اتفاق در هفته سلامت سال جدید در بافت پیاده راه فرهنگی شهر روی خواهد داد.

در این دیدار " موسوی روزان" رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر رشت نیز حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز