خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه‌ ‌فجر انقلاب؛

کودکان با نیازهای ویژه از برنامه‌های دهه فجر کانون تالش بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۴۸۴

همزمان با دهه‌ ‌فجر انقلاب اسلامی، مرکز فرهنگی هنری تالش میزبان کودکان و نوجوانان با نیاز‌های ویژه‌ شد.

به‌گزارش ایلنا از رشت، ویژه‌برنامه‌های کانون متوجه‌تمامی مخاطبان است و از این رو ارایه‌ی خدمات به کودکان و نوجوانان توان‌یاب (کم‌توان جسمی حرکتی) نیز از رسالت‌های این دستگاه فرهنگی است.

گشایش مراکز فرهنگی هنری فراگیر در شهر‌های رشت و رودسر که با همراهی اداره‌کل بهزیستی و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان صورت‌گرفت، افق‌های روشنی را پیش‌روی مسئولان ترسیم‌ کرد و در همین زمینه نیز‌ بستر‌های مناسبی برای بهره‌مندی‌کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های هدف‌مند، خلاقانه و کنتاب محور کانون پرورش فکری فراهم‌آورد.

برهمین اساس و هم‌زمان با سی و هشتمین سال‌گشت پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، مرکز فرهنگی هنری تالش میزبان کودکان و نوجوانان دارای نیاز‌های ویژه مرکز توان‌بخشی این شهرستان شد.

طی این حضور که به منظور آشنایی افزون‌تر مخاطبان با برنامه‌های کانون و همراهی با فعالیت‌های ایام الله دهه فجر مرکز صورت‌گرفت، بیش از 30 کودک و نوجوان توان‌یاب از نمایشگاه دست‌آورد‌های مربیان و اعضا باز‌دید‌کردند.

شرکت در فعالیت‌ معرفی ایام، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی و اجرای مسابقه  که ازسوی مربیان صورت‌گرفت، نیز ازجمله برنامه‌ها بود که با اجرای سرود اعضای کودک مرکز همراه ‌شد.

گفتنی است تعامل با اداره بهزیستی و تلاش برای افزایش همکاری‌های متقابل برای ارایه‌ی ‌خدمات فرهنگی  به‌مخاطبان، اهدافی است که از سوی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش است دنبال‌می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز