خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر عامل شرکت‌های صنعتی گیلان صورت گرفت؛

بازدید از سومین نمایشگاه توانمندی‌های شهرک های صنعتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۲۱۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت : نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی می‌تواند نقش هر چند کوچک ولی تاثیرگذاری را بر رونق صنعت در استان داشته باشد .

به گزارش ایلنا از رشت، احمدعلی شهیدی در بازدید از سومین نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی گیلان بیان داشت: نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی استان موقعیت مناسبی برای شناخت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سطح استان به ویژه معرفی محصولات آنها به هم استانی‌های محترم است .

وی افزود:سومین نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی گیلان می‌تواند نقش سازنده‌ای را در اهمیت و جایگاه صنایع کوچک و معرفی و شناخت کمی و کیفی محصولات داخلی به ویژه سطح استان را در بر داشته باشد .

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: کاهش نابرابری‌های منطقه‌ای و نابرابری در توزیع ثروت از طریق گسترش صنایع کوچک عملی است .

رئیس‌هیات مدیره شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان گیلان گفت: این نمایشگاه در واقع معرف توانایی‌های صنایع کوچک است؛ صنایع کوچکی که در کاهش نا برابری های منطقه ای و نابرابری در توزیع ثروت می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد . صنایع بزرگ نشان داده است که به دلیل فشار زیاد بر مناسبات و امکانات اجتماعی ، اقتصادی منطقه تعادل را بر هم زده است ، در حالی که صنایع کوچک با انطباق با مقتضیات محیط اطراف خود موفقیت بیشتری در توسعه مناطق داشته است .

وی  گفت : از آنجا که سازماندهی تولید در صنایع کوچک گسترده نیست و در عین حال نیروی کار ماهر در آن اشتغال دارد ، رقابت جذب و بومی کردن تکنولوژی بسیار بالا است و این نمایشگاه در این راستا نقش مهمی را به عهده دارد .

رئیس‌هیات مدیره شرکت‌شهرک‌های‌صنعتی استان گیلان اعلام داشت:نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی می‌تواند نقش هر چند کوچک ولی تاثیرگذاری را بر رونق صنعت در استان داشته باشد و امید وارم این توفیق رو داشته باشیم تا در سال‌های آینده هم به مانند امسال چنین نمایشگاهی رو با حضور پر شور واحدهای صنعتی برگزار کنیم.

وی در پایان از تمامی مردم شریف استان گیلان به ویژه مسئولین جهت دیدن از این نمایشگاه دعوت به عمل آورد وشایان ذکر شد که : حضور پر شور مردم و مسئولان می‌تواند باعث دل گرمی صاحبین صنایع و ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات داخلی ما باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز