خبرگزاری کار ایران

در پی بارش برف و وزش باد شدید:

بازدید میدانی و شبانه فرماندار و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان بندرانزلی از سطح شهر

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۰۸۳

سرپرست شهرداری بندرانزلی بهمراه عوامل اجرایی و خدماتی و کلیه عوامل انتظامی و راهور تحت مدیریت میدانی فرمانده انتظامی شهرستان در معیت فرماندار مشغول خدمات‌رسانی در سطح شهرستان بوده‌اند.

به گزارش ایلنا از  بندرانزلی، به دنبال بارش برف و وزش باد شدید شب گذشته فرماندار ، بخشدار و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان بندرانزلی بصورت تمام وقت و با حضور میدانی درصدد پیشگیری از خسارات و رفع مشکلات برآمدند.

بر همین اساس از زمان شروع بارش‌ها و طبق پیش‌بینی‌های بعمل آمده ماشین‌آلات راهداری بصورت مستمر در حال برف‌روبی از معابر شهری و روستایی بوده و با تلاش‌های صورت گرفته در تمام راه‌های ارتباطی شهرستان و روستاها قابلیت تردد وجود دارد.

همچنین بعلت وزش باد شدید و وقوع حوادث گوناگون قطع برق در مناطق مختلف گزارش شده که با پیگیری‌های فرماندار و حضور میدانی رئیس اداره برق بخش زیادی از این مشکل حل شده و تلاش در جهت رفع نوسانات برق و قطعی‌های باقیمانده همچنان ادامه دارد.

 سرپرست شهرداری بندرانزلی بهمراه عوامل اجرایی و خدماتی، رؤسای ادارات گاز، راهداری، کشتیرانی و کلیه عوامل انتظامی و راهور تحت مدیریت میدانی فرمانده انتظامی شهرستان در معیت فرماندار تا صبح مشغول خدمات‌رسانی در سطح شهرستان بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز