خبرگزاری کار ایران

با حضور جانشین قائم مقام وزیر صورت گرفت:

تقدیر از اقدامات استانداری گیلان به دلیل صیانت از حقوق شهروندان

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۱۶۵

جانشین قائم مقام وزیر گفت: اقدامات، برنامه ها و پیگیری‌های اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در حوزه ستاد صیانت از حقوق شهروندان گیلانی موفقیت آمیز است.

به گزارش ایلنا از رشت، جانشین قائم مقام وزیر در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان وزارت کشور گفت:جلب رضایتمندی عمومی از وظایف دستگاههای اجرایی است که باید با برنامه ریزی و اقدامات عملی زمینه های این رضایت را فراهم کنند.

وی افزود: بر این اساس در حوزه های مختلف عفاف و حجاب و حقوق شهروندی شرح وظایفی برای دستگاههای اجرایی بر اساس دستورالعمل شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شده است که باید نسبت به اجرایی کردن برنامه های درون و برون سازمانی اقدام کنند.

وی یادآور شد: بر این اساس ادارات کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری ها وظیفه نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی را در کشور در این زمینه دارند.

ملازاده با اشاره به برنامه ریزی، پیگیری و اقدامات اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان اظهار داشت: نظارتهای خوبی در این زمینه در استان انجام شده است و ما شاهد موفقیت های این مجموعه در حوزه های نظارتی باشیم که باید از این اقدامات تقدیرکرد.

وی گفت: نظارت و بررسی در حوزه ساماندهی سواحل استان گیلان و کاهش تعداد غریق در این استان به اجرای برنامه های حقوق شهروندی و ارزیابی دقیق عملکرد دستگاههای اجرایی و تاکید بر برنامه های آموزشی از جمله اقدامات خوب اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در یکسال گذشته بوده است.

محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و جانشین  رئیس ستاد صیانت استان در این جلسه با تاکید بر آموزش و نظارت در دستگاههای اجرایی خواستار توجه جدی مدیران در این زمینه شد.

وی بیان کرد: باید واقعیت های جامعه را درک کرد و برای رفع مشکلات آن در حوزه های اجتماعی برنامه ریزی دقیق و مطابق با واقعیت ها داشت .

احمدی پور ادامه داد: بحث تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کارها قرار گیرد و با توجه به تاکیداتی که استاندار محترم در استان داشته اند ما شاهد استانی آرام و به دور از چالش باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان همچنین از اقدامات نظارتی و پیگیری های اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان گیلان در این جلسه با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه نظارتی و پیگیری های انجام گرفته بر آموزش محور بودن برنامه ها در این اداره کل تاکید کرد.

وی گفت: با همکاری دستگاههای اجرایی استان اقدامات خوبی در زمینه آموزش جامعه هدف کارکنان دستگاههای اجرایی به منظور افزایش بازدهی کارها و رشد رضایتمندی از دستگاههای اجرایی در استان انجام شده است.

در این جلسه همچنین تعدادی از مدیران کل دستگاههای اجرایی و فرمانداران به ارائه برنامه ها و پیشنهادات و دیدگاههای خود در حوزه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان پرداخته شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز