خبرگزاری کار ایران

با حضور سرپرست فرمانداری بندر آستارا؛

مراسم معارفه سرپرست اداره گاز شهرستان آستارا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۴۴۳

سرپرست فرمانداری بندر مرزی آستارا محمدرضا صدق کار را به سمت سرپرست جدید اداره گاز منصوب کرد..

به گزارش ایلنا از آستارا، محمدمهدی مظفری در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره گاز شهرستان که در محل فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: خدمات ارائه شده در بخش گازرسانی شهرستان، مبین تلاش‌های بی وقفه کارکنان این شرکت است.

سرپرست فرمانداری بندرمرزی آستارا با اشاره به تغییر در شاخص برخورداری شهرستان در امر گازرسانی، افزود: شاخص برخورداری شهرستان از گاز طبیعی به 83 درصد ارتقا یافته است.

وی اضافه کرد: این میزان ارتقای شاخص نسبت به دوران پیش از دولت تدبیر و امید که 69 درصد بوده است، رشد مناسبی دارد.

مظفری از بند "ق" قانون بودجه سخن گفت و تصریح کرد: عملیات گازرسانی به 7 روستای دیگر شهرستان در دستور کار قرار دارد که در راستای تحقق این هدف، روستای «تله‌خان» از این نعمت بهره‌مند شده است.

وی با تأکید بر اینکه روستای کوهستانی حیران در دهه مبارک فجر از این موهبت خدادادی بهره‌مند خواهد شد، خاطرنشان کرد: تسریع در انجام پروژه هایی از قبیل گازرسانی به روستاهای ونه بین و حاجی امیر همت مسئولان استانی و شهرستانی را می‌طلبد که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک محقق شود.

سرپرست فرمانداری بندر مرزی آستارا جایگاه امروز شرکت گاز در استان گیلان را مرهون درایت، پشتکار و زحمات ارزنده منابع انسانی شایسته شرکت برشمرد و تأکید کرد: در حقیقت بالاترین ثروت سازمان ها و ادارات، نیروهای انسانی کارآمد است.

در پایان این جلسه، از زحمات چندین ساله سیروس‌بودش رئیس پیشین این اداره که به افتخار بازنشستگی نایل آمد، تقدیر به عمل آمد و محمدرضا صدق کار به سمت سرپرست جدید این اداره منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز