خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۴۳۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان از پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در نمونه سازی و بهینه‌سازی، جبران کسری نقدینگی و اعطاء تسهیلات حمایتی مختص به صنایع الکترونیکی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی اشکوری با اشاره به خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و  توسعه صنایع الکترونیک (صحا) افزود: با توجه به سطح فناوری و نوع فعالیت صنایع الکترونیکی، این صنایع از تسهیلات 30 میلیارد ریالی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان تصریح کرد: علاوه بر اعطای تسهیلات مالی، صدور ضمانت نامه، ارائه خدمات کارشناسی و سرمایه گذاری ریسک‌پذیر از محورهای اصلی خدمات قابل ارائه توسط این صندوق است.

وی با تأکید بر تلاش دولت برای ایجاد مشوق‌ها و حمایت‌های مختلف در چارچوب‌ قوانین برنامه‌ریزی شده و حمایت از صنایع کوچک و متوسط خاطر نشان کرد: در این راستا حمایت از صنایع تولید کننده نرم افزار و سخت افزار شامل صنایع ارتباطی، اتوماسیون، رایانه، تولید قطعات الکترونیک، الکترونیک نوری و سایر زیرشاخه های آن مشمول حمایت های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک می شوند.

 وی با بیان همکاری این صندوق در نمونه سازی و بهینه سازی، جبران کسری نقدینگی اجرای قراردادها، اعطاء تسهیلات حمایتی به منظور تأمین سرمایه لازم برای تجهیز و تولید کالا تصریح کرد: اولویت های حمایتی این صندوق شامل صادرات، جذب سرمایه گذاری خارجی، انتقال فناوری، استفاده از ظرفیت های خالی صنایع داخلی و ایجاد کنسرسیوم از شرکت های داخلی است.

 لاهوتی اشکوری افزود: تجهیز آزمایشگاه تخصصی و مرجع، اخذ تأییدیه های داخلی و بین المللی، آموزش های تخصصی کوتاه مدت، حمایت از تحقیقات کاربردی، توسعه بازار و شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی مشمول تسهیلات ویژه حمایتی صندوق ( صحا) می شوند.

گفتنی‌است صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه‌صنایع الکترونیک(صحا) شرکت دولتی و مادر تخصصی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت است که توسط وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم، تحقیقات و فناوری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیرو و نیز رئیس سازمان برنامه و بودجه اداره می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز