خبرگزاری کار ایران

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد:

کالابرگ هفتم با سهمیه 420 لیتر برای هر خانوار/ کاهش 60 درصدی مصرف نفت سفید نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۴۰۶

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: کالابرگ هفتم با سهمیه 420 لیتر برای هر خانوار اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، از ابتدای سال جاری تاکنون مجموعاً 51 میلیون و 133 هزار لیتر نفت سفید در قالب شش کالابرگ در مناطق شهری و روستایی فاقد گاز طبیعی استان توزیع شده است که این میزان کاهش 60 درصدی مصرف نفت سفید را نسبت به زمان مشابه سال قبل نشان می دهد.  

 خروج 64 هزار خانوار از چرخه مصرف نفت سفید در پی استفاده از گاز طبیعی، ثبت نام دریافت مرحله دوم کالابرگ نفت سفید و راستی آزمایی صورت گرفته از عوامل کاهش مصرف نفت سفید در گیلان است.

فراخوان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای ثبت نام مرحله دوم کالابرگ از مرداد ماه سال جاری انجام شده که با ثبت نام و راستی آزمایی از متقاضیان توسط این شرکت با همکاری شرکت گاز و اداره کل پست استان تاکنون 67 هزار خانوار به عنوان مصرف کننده واقعی شناسایی و مشمول دریافت کالابرگ شده اند.

نظربه پراکندگی جغرافیایی مصرف کنندگان نفت سفید در شهرها و روستاهای استان ، عملیات توزیع ازطریق 9 ناحیه رودبار، رودسر ،لاهیجان، آستارا، انزلی، رشت، فومن،صومعه‌سرا، تالش و فروشندگی‌های فعال انجام می‌شود به گونه ای که ازابتدای سال تاکنون 41 میلیون و 677 هزار لیتر نفت سفید در مناطق شهری فاقدگاز و مابقی در مناطق صعب العبور و سخت گذر استان توزیع شده است .

از ابتدای سال جاری تاکنون همچنین 1890 لیتر نفت سفید برای هر خانوار به عنوان سهمیه در نظر گرفته شده و در قالب شش کالابرگ توزیع شده است.

کالابرگ هفتم از سری دوم کالابرگ‌ها نیز به شماره های 106 ، 206 ، 306 و 506 طی اطلاعیه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با سهمیه 420 لیتر برای هر خانوار اعلام شده و از ابتدای دی تا پانزدهم بهمن اعتبار دریافت دارد.

در همین راستا بدلیل برودت هوا و عدم ابطال کالابرگ قبلی شماره کالابرگهای 105 ، 205 ، 305 و 505 نیز تا 15 دی ماه تمدید اعتبار گردید.

گفتنی است گیلان در حال حاضر 56 هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید دارد که این تعداد از مرداد ماه سال قبل تاکنون از 120 هزار خانوار به 56 هزار خانوار رسیده و لذا فروشندگی‌های نفت سفید نیز به تناسب این تعداد خانوار از 527 باب به 365 باب تقلیل یافته  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز