خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان خبر داد:

اجرای طرح تامین کیفیت آب شرب 180 روستای گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۷۶۷

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان خبر داد: طرح تامین کیفیت مناسب آب شرب 180 روستای شرق استان گیلان اجرا شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی فرّامینی افزود: در راستای اجرای طرح تامین کیفیت آب شرب 180 روستای گیلان، مخزن زمینی 10هزار مترمکعبی مجتمع آبرسانی شهید خوش‌سیرت که در روستای شیخانبر لاهیجان واقع شده، شستشو داده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان تصریح کرد: شستشوی این مخزن ذخیره و تعدیل فشار 5 روز کاری به طول انجامید و برای شستشوی این مخزن 50 میلیون ریال هزینه شد.

فرّامینی، هدف از اجرای این طرح را تامین پایدار کیفیت و جلوگیری از کدورت آب شرب اعلام کرد.

وی، با بیان اینکه منبع تامین آب شرب این روستاها مجتمع آبرسانی شهید خوش سیرت آستانه اشرفیه است، خاطرنشان کرد: روزانه آب تولید شده در این مجتمع، از طریق مخزن 10 هزار مترمکعبی روستای شیخانبر لاهیجان و 2 باب مخزن 5 هزار مترمکعبی در آستانه اشرفیه و لنگرود به 180روستای این شهرستان ها توزیع می شود.

مجتمع آبرسانی شهید خوش‌سیرت یکی از بزرگترین مجتمع‌های آبرسانی روستایی در سطح کشور است که سالانه بسیاری از مهندسان و کارشناسان صنعت آب و فاضلاب و دانشجویان و اساتید دانشگاهی از نحوه ی ساخت و تولید و توزیع آب شرب این مجتمع بازدید می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز