خبرگزاری کار ایران

مجری طرح خطوط برق منطقه‌ای گیلان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی خط‌چهارمداره مختلط 230 و 63 کیلوولت رشت شمالی- انزلی- پره سر

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۳۱۶

مجری طرح خطوط معاونت برق منطقه ای گیلان از پیشرفت فیزیکی 44/03 درصد خط چهار مداره مختلط 230 و 63 کیلو ولت رشت شمالی-انزلی-پره سر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مجری طرح خطوط معاونت طرح وتوسعه شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه خط چهار مداره مختلط 230 و 63 کیلو ولت رشت شمالی-انزلی-پره سر که با هدف انتقال بخشی از تولید نیروگاه پره سر به شبکه سراسری و نیز افزایش پایداری شبکه انتقال استان که از سال 1390 شروع شده بود و پیش‌بینی می‌شود طبق برنامه ریزی‌های انجام یافته در سال 1397 به بهره برداری برسد.

شرکت‌های مازو، همراه افق، پیمان غرب به عنوان پیمانکار احداث فونداسیون‌ها و شرکت قدس نیرو به عنوان مشاور پروژه فعالیت می کنند.

مطالعات این پروژه که آغاز آن از سال 1384 بوده و شامل برنامه ریزی و طراحی اولیه، بطور کامل انجام شده است.

این پروژه در بخش تهیه تجهیزات تهیه اسناد مناقصه،تعیین برنده وعقد قرارداد، تهیه تجهیزات 6  درصد، در بخش عملیات ساختمانی 33/03 درصد پیشرفت داشته است‌ و پیشرفت فیزیکی کل آن 44/03 درصد است. این پروژه هم اکنون در مرحله احداث فونداسیون‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز