خبرگزاری کار ایران

با حفظ سمت:

محمدرضا گلی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۰۴۳

محمدرضا گلی با حفظ سمت، مسئولیت معاونت توسعه مدیریت برنامه و بودجه گیلان را بر عهده گرفت..

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان ضمن تقدیر و تشکر از روزبه رحمانیان در مدت تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان گفت: تغییرات لازمه پویایی در هر سازمانی است که از اینرو به جهت انتصاب جدید رحمانیان در پست جدید معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان، مسئولیت معاونت توسعه مدیریت با حفظ سمت به محمدرضا گلی واگذار می گردد.

کیوان محمدی خطاب به محمدرضا گلی افزود: امیدوارم با توجه به تجارب و تعهد و درایتی که در دوران مدیریت خود نشان داده اید و همچنین بهره گیری از تجارب ارزشمند کارشناسان این حوزه، بیش از پیش در جهت تحقق اهداف و رسالت های سازمانی گام بردارید.

روزبه رحمانیان سرپرست معاونت برنامه و بودجه سازمان هم در سخنانی ضمن تشکر از زحمات و همکاری بی دریغ کارشناسان این حوزه، برای محمدرضا گلی، از مدیران موفق و اعتدالی گیلان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی نیز ضمن تشکر از حسن توجه و عنایت رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان برای انتصاب وی گفت: امیدواریم با توجه به شرح وظایف ابلاغی با همکاری مجموعه گام‌های مؤثری در جهت توسعه استان برداریم.

لازم به ذکر است، محمدرضا گلی قبل از تصدی معاونت توسعه مدیریت، مشاور امور توسعه و شهرستان‌های این سازمان بوده است.

وی در کارنامه اجرایی خود معاونت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان را بر عهده داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز