خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرکل دیوان محاسبات گیلان از روند ساخت ساختمان کسب و کار در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۱۲۶

مدیرکل دیوان محاسبات گیلان از روند ساخت و ساز ساختمان کسب و کار در گیلان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از گیلان، طهمورث لاهوتی اشکوری و ایوب احمدی از روند ساخت و ساز ساختمان کسب و کار آیتی بازدید به عمل آوردند .

ایوب احمدی مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان در خصوص ساختمان کسب و کار و بهره‌مندی صاحبان صنایع از خدمات آن گفت: توسعه کسب و کار در توسعه کمّی و کیفی بنگاه‌های کوچک و متوسط در سطح جهان به خوبی شناخته شده و به عنوان ابزاری برای توسعه بنگاه‌ها مورد توجه همگان قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: کشورهای در حال توسعه نیز طی دهه گذشته توجه بیشتری به ارایه خدمات کسب و کار به واحدهای کوچک و متوسط و ایجاد مراکز لازم برای این امر نموده و همکاری‌های مشترکی با برخی کشورهای اروپایی به منظور ایجاد این مراکز در کشورهای در حال توسعه مشاهده می گردد.

احمدی همچنین افزود: صنایع کوچک و متوسط بیش از گذشته بعنوان محرک اصلی برای توسعه محسوب شده و منبع اصلی اشتغال است.

نوآوری در همه زمینه ها تنها راه حل پیش روی هر کس برای پیدا کردن بازار فروش بزرگتر و وسعت بخشیدن به دیدگاهش برای عمل و افزایش رقابت است. بنابراین چنین مراکزی با ایجاد ساختارهایی از پیش تعیین شده که با گذشت زمان بدست آمده اند، بسیار مهم و ارزشمند هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از حضور مدیر کل دیوان محاسبات استان گیلان در بازدید از روند ساخت ساختمان کسب و کار ( آیتی ) بیان داشت: در کشور ما با توجه به مأموریت های ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در ایجاد زیرساخت مناسب شامل امکانات فیزیکی و خدمات نرم افزاری به منظور توسعه فناوری و ارتقای توان رقابت‌پذیری کسب و کارهای تولیدی و همچنین حمایت از واحدهای فناور و دانش بنیان، ایده های کارآفرینانه و تجاری سازی نتایج تحقیقات و همچنین توسعه فعالیت‌های تحقیق و توسعه و تسهیل فعالیت متخصّصین و محقّقین، با استناد به موارد قانونی، مطالعات ایجاد مراکز خدمات فناوری و کسب و کار همزمان با ایجاد شهرک‌های فناوری به طور جدی از سال 78 در دستور کار سازمان و شرکت‌های استانی منتخب قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: مرکز خدمات فناوری و کسب و کارمرکزی است که در شهرک های فناوری و یا شهرک‌های صنعتی بزرگ به منظورایجاد امکانات مناسب جهت استقرار ارایه کنندگان خدمات کسب و کار در زمینه های مختلف نظیر فنی و مهندسی، فناوری، مدیریتی،مالی و حقوقی، بازاریابی، آموزشی احداث می گردد. در این مرکز علاوه بر بهره مندی مشاوران از فضای فیزیکی مناسب جهت دفتر کار، استفاده از امکانات مشترک نظیر سالن کنفرانس و جلسات، کلاس های آموزشی ، کتابخانه وجود دارد.

لازم به ذکر است، این ساختمان در فضایی بالغ بر 4000 متر مربع و با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز