خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوانشهر خبر داد:

تجهیز و تکمیل بیمارستان رضوانشهر قبل از بهمن ماه سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۹۰۹

فرماندار رضوانشهر از تجهیز و تکمیل بیمارستان رضوانشهر قبل از بهمن ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، عسگر حسنی پور در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رضوانشهر افزود: موفقیت ایران در نشست اوپک و تثبیت سهم صادرات نفت به میزان سه میلیون و 900 هزار بشکه در روز پیامد مثبتی از دیپلماسی موفق ایران در مذاکرات هسته‌ای و برجام است که این موفقیت با ایستادگی ملت و تلاش دولت یازدهم محقق شده است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به این مطلب که پذیریش این اقدام جمهوری اسلامی از سوی سایر اعضای اوپک از جمله عربستان و دیگر کشور ها یک موفقیت برای کشور ما است، گفت: بازتاب بین‌المللی این رویداد و اذعان صاحب نظران به قدرت دیپلماسی ایران بیانگر اهمیت این موفقیت بوده است.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر به اقدامات انجام شده در زمینه طرح های عمرانی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: موضوع مطالبات پیمانکاران عزیز برای ما در الویت است و از طرفی اجرای پروژه ها نیز برای ما بسیار مهم می باشد و مدیران عزیز توجه داشته باشند که تحت هیچ شرایط نباید کار متوقف شود.

حسنی پور با اشاره به بازتاب های مثبت اجتماعی پروژه ها بیان کرد: شروع هر پروژه قطعاً بازتاب اجتماعی دارد و باید این دقت را داشته باشیم که هرگونه تأخیری در روند اجرای طرح ها موجب زیان و غیر قابل جبران است.

وی در ادامه به ساخت و تکمیل بیمارستان رضوانشهر اشاره نمود و گفت: ساخت و تکمیل این بیمارستان که از آرزو های دیرینه و مطالبات مهم مردم این شهرستان است و طبق وعده ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تا قبل از بهمن ماه سال جاری تجهیز می شود.

وی افزود: حدود 37 الی 38 نفر نیروی انسانی و کادر مجرب این بیمارستان نیز فرایند استخدامی خودش را طی می کند که بزودی شاهد فعالیت اولین بیمارستان در سطح شهرستان رضوانشهر خواهیم بود.

فرماندار رضوانشهر همچنین به موضوع ساخت و تکمیل پایگاه های مقاومت بسیج و واگذاری انشعابات مربوطه برای آن گفت: کمک لازم برای این امر را در دستور کار خودمان قرار می دهیم که انشاالله ضمن اقدامات انجام شده در این راستا نسبت به رفع نگرانی در آن اقدام می شود.

فرماندار رضوانشهر گفت: مبلغ کل اعتبارات این شهرستان از محل های تملک استانی، 2 درصد نفت و گاز و ماده 180 برای سالجاری به میزان 169 میلیاردو سی و سه میلیون ریال است که از این میزان مبلغ 44 میلیاردو یکصدو هفتاد میلیون ریال مربوط به تملک استانی، 22 میلیارد و یکصدو شصت وسه میلیون ریال از محل 2 درصد نفت و گاز و 12 میلیارد وچهارصدو شصت میلیون ریال هم ماده 180 است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز