خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

بسیج شجره طیبه محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۲۵۲

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: بسیج در تمام عرصه‌های کمک‌رسانی به مردم حضور دارد و امیدوارم خداوند ما را در زمره بسیجیان ثابت‌قدم قرار دهد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار با بسیجیان این استان با تسلیت اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: رحلت رسول اکرم (ص) مصیبت بزرگ دنیای اسلام و همچنین شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت عرض می‌کنم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آفریده‌های جهان به دو گونه هستند، تصریح کرد: برخی آفریده‌ها دارای دوام و ثابت هستند و همواره وجود دارند.

قربانی، به حضور 20 تا 30 میلیون نفری جمعیت مسلمانان در اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: امامان (ع) شجره طیبه هستند.

وی در ادامه وجود تمام موجودات را نشانه خداوند عنوان کرد و افزود: تمام آفریده‌های عالم نشانه هستند و آفرینش هر کدام از آنها دلیلی بر وحدانیت خداوند است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، بسیجیان را مدافعان حرم ائمه (ع) دانست و خاطرنشان کرد: بسیج در تمام عرصه‌های کمک‌رسانی به مردم حضور دارد و امیدوارم خداوند ما را در زمره بسیجیان‌ثابت‌قدم قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان از شاگردان دوستدار ائمه (ع) هستند، بیان کرد: بسیج شجره طیبه محسوب می‌شود، در تمام فصل‌ها میوه می‌دهد و میوه‌های آن شاداب است، ضمن اینکه روحیه‌ای با نشاط را ارائه می‌کند.

قربانی با بیان اینکه عمارها، سلمان‌ها، بابایی‌ها، شیرودی‌ها، چمران‌ها و بهشتی‌ها در تاریخ ماندگار شدند، اظهار کرد: قرآن هشدار می‌دهد توجه داشته باشیم شیطان ما را گمراه نکند و باید همواره بر عقیده پاک خود استوار باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز