خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان مطرح کرد:

بسیج مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهان است

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۸۹۱

رئیس‌شورای‌هماهنگی‌تبلیغات اسلامی‌گیلان گفت: بسیج مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهان است.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی‌اشجری امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج اظهار کرد: امروز 37 سال از تاسیس بسیج می‌گذرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای برجسته کردن نقش پررنگ نهاد عظیمی دانست که با تدبیر و نواندیشی حضرت امام(ره) پایه‌گذاری شد و امروز در منطقه و کشورهای اسلامی الگو و سرمشق آزادیخواهان جهان شده است.

وی با بیان اینکه بسیج مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهان است، افزود: بسیج از پاک‌ترین و فداکارترین انسان‌ها تشکیل شده و این دلاورمردان و پاک زنان با بصیرت، اخلاص و عمل به‌هنگام در مسیر تحقق اهداف عالی انقلاب قدم برمی‌دارند.

اشجری خاطرنشان کرد: امروز نیز با گذر زمان جهانیان شاهد جلوه‌های زیبا و پرشور جوانان میهن اسلامی با لباس مقدس بسیج در صحنه‌های پرخطر مبارزه با تروریسم و دفاع جانانه از حرم مطهر حضرت زینب(س) هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان به عنوان سربازان حضرت ولی عصر(عج) با رشادت و حضوری بی‌بدیل در هشت سال دفاع مقدس سرنوشت کشور را به بهترین نحو رقم زدند، گفت: در این دوران از وجب به وجب خاک میهن اسلامی دفاع شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان مکتب بسیج را مکتب امنیت، شهادت، مجاهدت، خدمت صادقانه و خالصانه به خلق دانست.

وی حضور بسیجیان را موجب خنثی شدن توطئه دشمنان دانست و یادآور شد: با حضور بسیجیان هیچ خطری نظام اسلامی و اصول مسلم دین مبین اسلام را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز