خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استانداری گیلان:

قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران بصورت کامل انجام شود

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۲۸۸

مشاوراستاندار و مسئول‌امور ایثارگران استانداری در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان گیلان‌گفت: قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در ادارت باید بصورت کامل انجام شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا امام پناهی در جلسه  شورای هماهنگی امور ایثارگران استان گیلان که با حضور معاونین سیاسی و امنیتی و هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مسئولان و مشاوران امور ایثارگران نهادها، سازمان ها و فرمانداران استان گیلان با بیان این که هر روز بر اقتدار نظام در عرصه بین المللی و منطقه افزوده می شود، اظهار داشت: ما این اقتدار و موفقیت ها را مدیون خون ایثارگرانی هستیم که صادقانه جانشان را در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی گذاشتند.

وی به وجود حدود هشت هزار شهید، بیش از 22 هزار جانباز و دو هزار و 600آزاده در گیلان اشاره کرد و افزود: برای پاسداشت خون شهیدان، جانبازان و ایثارگران وظیفه سنگینی داریم.

مشاور استاندار و مسئول‌امور ایثارگران استانداری‌گیلان خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌مان در حوزه ایثارگران استانداری گیلان این است تا توجه مدیران دستگاه‌ها و ادارات را نسبت به امور ایثارگران بیشتر کنیم.

وی افزود: این اقدام مستلزم فعالیت بیش از پیش حوزه‌های ایثارگران دستگاه های اجرایی استان است.

امام پناهی با تاکید بر ضرورت توجه به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تصریح کرد: این قانون بایستی در ادارات رعایت شود.

در این جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با بیان اینکه حمایت از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس از وظایف همه مسئولان دستگاه های اجرایی است گفت: نباید از این حمایت غفلت شود.

پاکاری بر ضرورت تشکیل کارگروه رسیدگی به ایثارگران در ادارات استان تأکید کرد و افزود: با اولویت بندی بخش های مختلف ، رسیدگی به مشکلات ایثارگران در دستگاه‌ها با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز