خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

اهدای تسهیلات به 800 واحد صنعتی گیلان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۴۲۶

وزیر صنعت، معدن و تجارت از اهدای تسهیلات به 849 واحد صنعتی خرد و متوسط گیلان در ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا نعمت‌زاده امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید در استانداری گیلان هدف از پرداخت تسهیلات رونق تولید را تنها توزیع پول ندانست و اظهار کرد: تاکنون 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 16 هزار واحد کوچک و متوسط در سراسر کشور پرداخت شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه پس از تأکیدات مقام معظم رهبری همکاری نهادهای مختلف در زمینه‌ پرداخت این تسهیلات سرعت گرفت، افزود: دولت در بخش احیای واحدهای نیمه راکد و افزایش ظرفیت واحدهای کنونی اهتمام دارد و امیدواریم با توجه به روندی که در پیش گرفته‌ایم بتوانیم در نزد رهبر معظم انقلاب و مردم سرافراز باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه مبالغ پرداخت شده باید در خدمت تولید و ایجاد اشتغال باشد، تصریح کرد: به منظور بررسی نحوه‌ هزینه‌کرد تسهیلات دریافتی واحدهای تولیدی، نظام شفاف نظارتی طراحی شده است.

وی راه‌اندازی کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید را موجب بهره‌مندی استان‌ها از مجموعه‌ فعالیت‌های این بخش در استان‌ها شده بود و تصریح کرد: استانداران بار سنگینی از اجرای طرح مذکور بر‌عهده داشتند و بیش از 30 درصد وقت آنها صرف مسائل مرتبط با رفع موانع تولید شد.

نعمت‌زاده با تصریح بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 849 واحد صنعتی خرد و متوسط گیلان  500 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند، یادآور شد: در گیلان همکاری خوبی در زمینه رفع موانع تولید وجود دارد.

وی با اشاره به دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: از تعداد مذکور واحدهای تولیدی گیلان، 559 واحد در قالب طرح رونق تولید و 290 واحد نیز از منابع داخلی بانک‌ها تسهیلات دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز