خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

وجود بیش از یک‌میلیون متر مکعب فرآورده‌های سلولزی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۸۶۴

رئیس‌سازمان‌صنعت، معدن و تجارت گیلان وجود کارخانه صنعتی سلولزی را از ویژگی‌های استان گیلان عنوان کرد و افزود: یک‌میلیون و 200 هزار متر مکعب انواع فرآورده‌های سلولزی را در استان خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا از رشت، گردهمایی مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت صبح امروز با حضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در گردهمایی مذکور با ارائه گزارشی از وضعیت صنعت استان اظهار کرد: در گیلان 2 هزار و 600 واحد صنعتی فعال وجود دارد و 87 هزار نفر بیمه شده صنعت در این استان هستند.

وی با بیان اینکه این استان در رونق تولید پیشتاز است، تصریح کرد: با تعامل دستگاه‌ها و بانک‌ها تاکنون تسهیلات خوبی به واحدهای تولیدی صنعت، کشاورزی و... قرار گرفته و امیدواریم تا پایان سال جاری این تسهیلات اختصاص یابد و مشکل واحدهای صنعتی برطرف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان فولاد را یکی از مهم‌ترین صنایع استان عنوان کرد و گفت: ظرفیت این واحد صنعتی تولید 4.5 میلیون تن فولاد است و به همین مقدار ظرفیت نیز در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه برای واحدهای تولیدی شرایط خوبی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون 3 هزار و 500 نفر صاحبان صنایع و تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات بودند که برای آنها پرونده‌سازی صورت گرفته است.

منتظری وجود کارخانه صنعتی سلولزی را از دیگر ویژگی‌های این استان عنوان کرد و یادآور شد: یک‌میلیون و 200 هزار متر مکعب انواع فرآورده‌های سلولزی را در استان خواهیم داشت و این از مزیت گیلان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز