خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب گیلان خبر داد:

رشد 10 درصدی آبرسانی به روستاهای گیلان طی سه سال اخیر

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۳۵۰

معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: در مدت سه سال گذشته آبرسانی به روستاهای استان 10 درصد رشد داشته و این موضوع برای گیلان موفقیت محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا گیاهی امروز با اشاره به برنامه جدی صنعت آب و فاضلاب برای آبرسانی به روستاها در کشور اظهار کرد: کمتر از 80 درصد از روستاهای کشور تامین آب شده است.

وی از اختصاص 500 میلیون دلار از محل صندوق ذخیره ارزی برای آبرسانی به روستاهای کشور خبر داد و افزود: سال‌های آینده اعتبارات مذکور در روستاها هزینه می‌شود.

گیاهی به توسعه شبکه‌های آب در روستاهای گیلان اشاره کرد و گفت: در مدت سه سال گذشته آبرسانی به روستاهای استان 10 درصد رشد داشته است و این موضوع برای گیلان موفقیت محسوب می‌شود.

معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب با بیان اینکه نزدیک به صد درصد از جمعیت شهری زیر پوشش صنعت آب کشور است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تمام جمعیت روستایی در مناطق مختلف را پوشش دهیم.

وی برخورداری از آب شرب روستایی در کشور را 74 درصد دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از منابع غیردولتی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های صنعت آب و فاضلاب کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز