خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستانه اشرفیه خبر داد:

اجرای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در روستاها در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۸۹۵

فرماندار آستانه اشرفیه گفت: اجرای فعالیت های عمرانی و خدماتی در روستاها از اولویت های مهم دولت تدبیر وامید است.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، جلسه بررسی مشکلات دهستان کورکاء به ریاست حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، امام جمعه آستانه اشرفیه، نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی و سایر مدیران شهرستان برگزار شد.

رحیم حیدری درباره این جلسه اظهار داشت: برگزاری نشست پرسش و پاسخ سبب بهبود مشکلات مناطق روستایی و ارائه خدمات رسانی مطلوب به مردم خواهد شد.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ضمن اشاره به تفکیک زباله از مبداء تاکید کرد: باید تلاش کنیم به منظور ساماندهی زباله در مناطق روستایی طرح تفکیک زباله از مبدا با کمک کشاورزان و روستاییان انجام شود.این موضوع از یکسو سبب درآمدزایی برای روستائیان خواهد شد و از سوی دیگر به سلامت زیست محیطی کمک می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان در بخشی دیگر از سخنان خود به ایجاد سند روستایی در روستاها اشاره و تصریح کرد: هر روستایی نیازمند به داشتن یک سند جامع روستایی است که در آن اولویت‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی تقسم بندی و برنامه ها و مشکلات روستا اولویت بندی شود.

وی بیان داشت: مسئولان بایستی با تلاش مضاعف با اولویت‌بندی و شناخت کاستی‌ها در زمینه رفع  مشکلات روستایی در  سطح روستا اقدام کنند.

حیدری اذعان داشت: اجرای فعالیت های عمرانی و خدماتی در روستاها از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است و در این سال‌ها و در طول عمر دولت محترم خدمات‌بسیار مطلوبی در سطح روستاها انجام گرفته و بخشی دیگر در حال انجام است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز