خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آستارا مطرح کرد:

مهمترین گام در نهادینه‌سازی فرهنگ تفکیک زباله از مبدا آموزش‌ است

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۸۴۰

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا اظهار کرد: مهمترین و اساسی‌ترین گام در نهادینه‌سازی فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ ارائه آموزش‌های به‌موقع و به‌روز در مدارس، اداره‌ها و درب منازل است.

به گزارش ایلنا از آستارا، جلسه ستاد مدیریت پسماند شهرستان مرزی بندر آستارا با وحید پورحضرت معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

پورحضرت اظهار کرد: مهم‌ترین و اساسی‌ترین گام در نهادینه‌سازی فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ ارائه آموزش‌های به‌موقع و به‌روز در مدارس، اداره‌ها و درب منازل است.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان به صددرصد رساندن بحث تفکیک زباله از مبدأ تاکید کرده است، یادآور شد: شهرداری‌های‌آستارا و لوندویل باید در این حوزه بیش از پیش فعال باشند و انگیزه لازم برای نهادینه‌کردن فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ را در مردم ایجاد کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا با اشاره به اینکه فرصت و مکان مناسب برای مدیریت پسماند در این شهرستان وجود ندارد، اضافه کرد: امیدواریم شهرداری‌ها، شورای شهر و شهرستان آستارا درباره مدیریت مناسب پسماند این شهرستان برنامه‌های خوبی داشته باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به ضرورت جابه‌جایی به‌موقع پسماندها توسط واحدهای اجرایی ذیربط تأکید کرد و متذکر شد: برخی از شهروندان نسبت به عدم‌ جا به‌جایی به‌موقع پسماندها گلایه‌مند هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز