خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی؛

سامانه شهراه با خدمات جدید در استان گیلان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۲۸۶

با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و رعایت حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی سامانه شهراه با خدمات جدید در استان گیلان بطور رسمی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سامانه شهراه که با هدف تعامل و ارتباط شهروندان با وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده است و شهروندان با ورود به این سامانه می‌توانند تمامی مشکلات خدمتی که در بخش‌های مختلف زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی مشاهده می‌کنند را گزارش داده و با کد رهگیری که پس از ثبت گزارش دریافت می‌کنند، درخواست خود را در مراحل مختلف پیگیری کنند، امروز در جلسه ای که با حضور رستمی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و رعایت حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، خاوری مدیرکل راه و شهرسازی و اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی گیلان برگزار شد با خدمات جدید افتتاح شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و رعایت حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح این سامانه با اشاره به اینکه موضوع شهراه، به نوعی ارزیابی دستگاه‌ههای مربوطه است که بررسی عملکرد کارکنان را در بر خواهد داشت افزود: راه اندازی سامانه شهراه فرآیند احصاء حقوق شهروندی را عمومیت می بخشد.

رستمی پیگیری حقوق مردم جامعه را ضروری برشمرد و خاطر نشان ساخت: راه اندازی سامانه شهراه، می تواند موجب شفافیت ارتباط مردم و مسئولین و همچنین تسریع در احقاق حقوق شهروندی را ممکن سازد.

وی اظهار داشت: طبق قوانین جاری مملکت برای حفظ حقوق شهروندی و برای ارتقاء سلامت اداری، کلیه دستگاههای دولتی مکلفند خدماتشان را از دیدارگاه الکتریکی، به استحضار مردم  برسانند و خانواده وزارت راه و شهرسازی بیش از 560 خدمت در حوزه های مختلف به جامعه را ارائه می دهد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و رعایت حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی ، خاطرنشان کرد: سامانه شهراه که ارتباط مردم با مسئولین و مسئولین با مردم می باشد از زمستان 94 به صورت آزمایشی تست شد و از اوایل سالجاری به شکل رسمی در سطح کشور به بهره برداری رسید و در اردیبهشت ماه سال 95 بصورت آزمایشی در گیلان آغاز وسر انجام امروز به صورت رسمی راه اندازی شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه  در حال حاضر از 569 خدمات حوزه وزارت راه و شهرسازی، 15% آن بارگذاری شده و مابقی هم با توجه به حجم زیاد خدمات در حوزه های مختلف ، انشاالله به مرور زمان در سامانه بارگذاری خواهد شد.

وی تصریح کرد: سلامت اداری نقش اساسی بر روی توسعه دارد و هر چه به سمت سلامت اداری پیش برویم پروژه ها و اقدامات ما با سرعت بیشتری رقم خواهد خورد و از سوی دیگر مردم باید در جریان بسیاری از اقدامات و جزییات امور قرار گیرند.

خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اظهار داشت: با توجه به تاکید ویژه مقام عالی وزارت، این اداره‌کل مصمم است که برنامه‌ها و اقدامات موثری را به‌اجرا بگذارد و با توجه به اینکه مجموعه راه و شهرسازی به‌واسطه فعالیت‌های ذاتی خود مستقیم و غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم سر و کار داشته، لذا با اجرای چنین برنامه‌ها و اقداماتی می‌توان در راه‌اندازی و رفع مشکلات گام‌های ارزنده‌تری بر داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز