خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرانزلی:

تفکیک پسماند از مبدا نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۲۳۶

فرماندار بندرانزلی گفت:موضوع تفکیک پسماند از مبدأ باید فرهنگ‌سازی شود اما همگان می‌دانند که اجرای این فرآیند بسیار زمان‌بر بوده و این موضوع به نیروهای عملیاتی نیاز دارد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، عبدالصمد صفرنژاد پیش از ظهر امروز در کمیته پسماند این شهرستان بیان کرد: عملکرد خوب از دستگاه‌های اجرایی خواسته ماست و اگر رئیس اداره‌ای عملکرد ضعیفی ارائه دهد متوجه فرماندار و مدیریت وی است.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به اینکه فرهنگ تفکیک پسماند از مبدأ پروژه نیست بلکه پروسه بوده است، اظهار کرد: این موضوع باید فرهنگ‌سازی شود اما همگان می‌دانند که بسیار زمان‌بر بوده و این موضوع به نیروهای عملیاتی نیاز دارد.

وی فرمانداری را دستگاه نظارتی و هدایت‌گر دانست وافزود: اگر در کارها صادقانه کار کنیم در آن کار موفق می‌شویم و تنها نباید گزارش دهیم و احساس افکار عمومی بسیار مهم است.

وی درباره فرهنگ بالای این شهرستان گفت: ظرفیت مثبت بالای این شهرستان باید اطلاع‌رسانی شود و اداره‌ها رابطه خود را با رسانه‌ها بیشتر کنند تا عملکرد آنها به اطلاع مردم برسد.

فرماندار بندرانزلی اظهار کرد: در بسیاری از شهرستان‌ها که حضور داشتم بیشتر انتقادها متوجه دستگاه‌های اجرایی بود اما در شهرستان بندرانزلی بیشترین انتقاد متوجه کمبودهای شهری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز