خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات آتش‌نشانی گیلان خبر داد:

پاسخگویی به 820 تماس شهروندان در 48 ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۹۷۱

معاونت عملیات آتش‌نشانی گیلان گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی بالغ بر ۸۲۰ تماس شهروندان بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام‌مومنی معاونت عملیات آتش‌نشانی در اینباره گفت: مجموع این عملیات ها با ۲۳ مرتبه خروج خودروهای اطفایی و نجات جهت پوشش ۷ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی و آسانسور، ۳ مورد رهاسازی و زنده گیری حیوانات، ۵ مورد استقرار خودرویی، ۲ مورد حلقه انگشتری، یک مورد حریق تجاری و یک مورد خدمات ایمنی بوده است.

مومنی در پایان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به رعایت نکات ایمنی در سوار شدن و بهره گیری آسانسور و تصحیح نواقص موجود در آسانسورها توسط افراد متخصص ضروری است به محض محبوس شدن پس از اطلاع به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی، شهروندان خونسرد و صبور باشند و تا لحظه اعلام گروه نجات برای خروج از کابین منتظر بمانند تا بواسطه عجله برای خروج دچار آسیب نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز