خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

دیدار شهردار منطقه دو و اعضای شورای‌شهر رشت با عضو تیم فوتبال پاراالمپیک ایران

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۹۲۳

دیدار شهردار منطقه دو و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با عضو تیم فوتبال نایب قهرمان پاراالمپیک ایران دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، شهردار منطقه دو به همراه فاطمه شیرزاد و رضا رسولی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، با حامد آتش افروز عضو تیم فوتبال پاراالمپیک و نایب قهرمان ایران در مسابقات 2016 ریودوژانیرو برزیل دیدار کردند.

فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت در این دیدار گفت: حمایت از قهرمانان این شهر وظیفه مسئولان و متولیان امر است زیرا که محبوبیت و جایگاه ورزشکارانی که در میادین مختلف برای ایران افتخار می‌آفرینند الگو و زمینه ساز رشد ورزش و فرهنگ قهرمانی در کشور می­‌شوند.

رضا رسولی دیگر عضو شورای اشلامی شهر رشت نیز ضمن تشکر از زحمات این قهرمان با اخلاق، کسب عناوین قهرمانی در میادین جهانی، روحیه افتخار ملی را در ملت ایجاد و زمینه‌ساز حرکت در رسیدن به افتخارات بزرگ­ برشمرد.

در این دیدار مرتضی عاطفی شهردار منطقه دو رشت نیز ضمن تقدیر و پاس­داشت از زحمات این قهرمان ارزنده شهر رشت، اظهار داشت: افتخار آفرینی شما در میادین قهرمانی و نام­ آوری برای بالابردن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و این شهر مایه سربلندی و افتخار شد.

عاطفی گفت: تلاش­‌های شما در کسب چندین مقام جهانی و پاراالمپیکی به همراه تیم فوتبال هفت نفره ، همانند سایر رشته­‌های مدال آور و دیگر قهرمانان، همیشه روزنه‌های امید را برای دیگران مهیا می­‌کند و مایه افتخار کشور است.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس و هدیه از این ورزشکار ملی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز