خبرگزاری کار ایران

سردار حسین مصطفی پور:

دانش‌آموزان روح ایمانی و اعتقادی را در خود تقویت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۸۲۶

فرمانده تیپ میرزاکوچک در مراسم یادواره 46 شهید دانش آموز رودسر گفت: نظام جمهوری اسلامی به دانش آموزان که با تمام وجود از دین، انقلاب و قرآن پاسداری و صیانت می‌کنید، افتخار می‌کند.

به گزارش ایلنا از رودسر، فرمانده تیپ میرزاکوچک امروز در مراسم یادواره 46 شهید دانش‌آموز شهرستان رودسر با بیان این که گیلان این افتخار را دارد که در هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 223 شهید دانش آموز تقدیم نظام مقدس اسلامی ایران کند، افزود :این‌ها کسانی بودند که با اراده راسخ و با تاسی از راه و سیره ائمه علاوه بر ثابت قدم ماندن در این راه عزتمندانه برای نظام افتخار آفریدند و اینگونه پیش ملت ایران از جایگاه والایی برخوردارند و ملت نیز راه آنان را که راه استواری و پایداری نظام جمهوری اسلامی است ادامه خواهند داد.

سردار حسین مصطفی پور افزود : اعتقاد راسخ و عمیق دارم شما دانش آموزان هم دنباله رو اهداف این شهدا هستید و هر زمان احساس کردید به ارزش ها و آرمان های انقلاب خللی وارد شود وارد عمل خواهید شد و با تمام وجود دفاع خواهید کرد.

فرمانده تیپ مستقل تکاوری میرزا کوچک با یاد آوری این که شما دانش آموزان باید علاوه بر رشد و ارتقای علمی روح ایمانی و اعتقادی و مکتبی را در خود تقویت و نهادینه کنید تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به شما دانش‌آموزان که با تمام وجود از دین، انقلاب و قرآن پاسداری و صیانت می‌کنید افتخار می ورزد چرا که این شما هستید که اجازه نمی دهید دشمنان بر ما مستولی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز