خبرگزاری کار ایران

علی اصغر عباسی خبر داد:

مشارکت بیش از 10 دستگاه فعال در رزمایش پدافند غیر عامل

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۲۱۹

مدیرشرکت‌ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان، بیش از 10 دستگاه فعال استان اعم در برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی اصغر عباسی، بازسازی عینی بحران در فضای استراتژیک انبار نفت گیلان و سنجش توان افراد و پرسنل این شرکت در مقابله با بحران‌های احتمالی سایبری، حریق و ... را از مهمترین دلایل انجام رزمایش واکنش در شرایط اضطراری و پدافند غیر عامل اعلام کرد . 

علی اصغر عباسی بیش از ده دستگاه فعال استان اعم از هلال احمر ، بهداشت و درمان صنعت نفت ، خطوط لوله و مخابرات استان ، آتش نشانی ، مدیریت بحران ، پدافند غیر عامل ، نیروی انتظامی و کلانتری منطقه مربوطه و اداره راه و شهرسازی را در برگزاری این همایش دخیل دانست و گفت : مجموعاً 150 نفر بطور مستقیم در انجام این رزمایش شرکت داشتند .

مدیر منطقه گیلان بر اهمیت تاسیسات نفتی، انجام کار ایمن و بدون خطر را از اهم برنامه های این شرکت در راستای  تامین ، نگهداشت و انبار و توزیع فرآورده های نفتی اعلام کرد و آن را مرهون تلاش و یاری همه نیروهای این شرکت و سازمانهای همراه اجرایی استان دانست .

مرادی ، مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان، ضمن اعلام تفاوت این رزمایش با موارد مشابه و بخاطر اجرای بخش سایبری برای اولین بار در چنین رزمایشهایی ابراز خرسندی کرد و گفت : این نمونه بارز پدافند غیر عامل است که دشمن تلاشش را برای ورود از این جنبه به کار می برد و لازم است با دقت و هوشیاری بیشتری تدابیر لازم برای آن اندیشیده شود .

وی ضمن ابراز رضایت از فعالیت بدون حاشیه و بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در طی سال‌ها خدمت رسانی مطلوب به بخش‌های مختلف استان برنامه‌هایی از این دست را برای تاسیساتی حیاتی و پرریسک چون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی لازم وضروری دانست و اجرای سالانه آن توسط این شرکت را قابل تقدیر خواند .

گفتنی است‌رزمایش واکنش در شرایط اضطراری هر ساله با حضور کلیه کارکنان ستادی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان برای پیش بینی و مقابله با خطرات احتمالی انجام می‌شود که در مورد اخیر بخش حملات و خطرات سایبری نیز به عنوان یکی از مخاطرات ، فن آوری و تکنولوژی شناسایی و در رزمایش قرار گرفت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز