خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان مطرح کرد:

ضرورت شناخت تهدیدات دشمن و دشمن‌شناسی

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۵۲۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، شناخت امروز تهدیدات دشمن و دشمن شناسی را مهم دانست.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان امروز در رزمایش پدافند غیرعامل در مدرسه آیت الله بهجت بیان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان با شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهیدان تجدید بیعت می‌کنند.

مهدی حاجتی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان از جمله شهدای فرهنگی و دانش آموز افزود: این شهیدان برای دفاع از انقلاب اسلامی و صیانت از کشورشان به شهادت رسیدند که امروز وظیفه ماست تا ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی با بیان اینکه امروز هشتم آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نام گرفته، خاطرنشان کرد: شهید فهمیده ها، برای دفاع از تمامیت جمهوری اسلامی دفاع کردند.

حاجتی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در ایام دفاع مقدس در کنار فرماندهان بسیجی و نظامی به همراه پدرانشان از کشور دفاع کردند که رشادت‌های دیروز آنان، می‌تواند الگوی امروز جوانان و دانش آموزان ما باشد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، شناخت امروز تهدیدات دشمن و دشمن شناسی را مهم دانست و اظهار کرد: شناخت نوع تهدیدات دشمن، بسیار مهم و حائز اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز