خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه قدس گیلان:

بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی است

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۸۱۲

رئیس‌سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه‌قدس گیلان گفت: بهترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی است.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه قدس گیلان ظهر امروز در جمع خبرنگاران به منظور گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی از شهید 11 ساله گیلان «غلام جیرانی» تجلیل می‌شود.

علی رفاهتی، هفته بسیج دانش‌آموزی را به نام دو شهید شاخص بسیجی «احمد نظیف» از شهرآباد گرگان و شهیده «شهناز محمدی» از شهدای شاخص هفته بسیج امسال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی با شعار «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» برگزار می‌شود، تصریح کرد: این هفته مصادف با سالروز شهادت دانش‌آموز بسیجی شهید حسین فهمیده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه قدس گیلان درباره شهید شاخص دانش‌آموز در این استان گفت: شهید غلام جیرانی که در زمان شهادت 11 سال داشت شهید شاخص گیلان در هفته بسیج دانش‌آموزی امسال است.

رفاهتی با اشاره به اینکه امام(ره) شهید فهمیده را به عنوان رهبر خودشان معرفی کردند، اضافه کرد: این امر نشان‌دهنده بلوغ فکری دانش‌آموزان در تجلی‌گاه انقلاب است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزانی که در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند آگاهانه این مسیر را انتخاب کردند، یادآور شد: هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم آبان ماه جاری آغاز می‌شود و تا 13 آبان ادامه می‌یابد.

رفاهتی هر کدام از روزهای هفته بسیج دانش‌آموزی را مزین به یک عنوان دانست و یادآور شد: بسیج دانش‌آموزی، انتظار و عدالت‌خواهی‌ ـ دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایتمداری و... از جمله عناوین این هفته است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه قدس گیلان تجلیل از دانش‌آموزان نخبه بسیحی در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، تحصیلی و ... دیدار با خانواده شهید 11 ساله دانش‌آموز غلام جیرانی در تولم‌شهر را از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی ذکر کرد.

وی با اشاره به حذف درس رهبر کوچک از پایه ششم و انتقال آن به پایه سوم ابتدایی، متذکر شد: شهید فهمیده یک نوجوان 13 ساله بود و موضوع حذف و  انتقال درس مذکور مورد اعتراض ما قرار گرفت و در تلاش هستیم تا دوباره این درس به پایه ششم بازگردد.

رفاهتی درباره اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق جنگی یکی از بهترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز