خبرگزاری کار ایران

شهردار لاهیجان خبر داد:

بام سبز لاهیجان از غرفه‌های غیرمجاز پاکسازی شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۷۴۳

شهردار لاهیجان گفت: لاهیجان یکی از شهرهای گردشگری‌کشور است که به جهت داشتن جاذبه‌های منحصر به فرد، به یکی از مقاصد مهم گردشگری شمال ایران تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سعید آگشته شهردار لاهیجان اذعان داشت: لاهیجان یکی از شهرهای گردشگری کشور است که به جهت داشتن جاذبه‌های منحصر به فرد، به یکی از مقاصد مهم گردشگری شمال ایران تبدیل شده است.

آگشته افزود: مجموعه بام سبز یکی از مکان‌های مورد علاقه شهروندان و گردشگران است که متاسفانه در چند سال اخیر، این نقطه در حد نام و اندازه های شهرت خود نبوده و وضعیت نامناسبی در پی کسب و کارهای غیر مجاز به خود گرفته بود.

وی‌تشریح کرد: بنابه درخواست شهروندان و گردشگران و همچنین دغدغه مدیران شهرداری در خصوص ساماندهی این منطقه گردشگری، برنامه‌ای قاطع جهت ساماندهی آن اجرا و ضمن رعایت اخلاق اسلامی و ایرانی، نسبت به جمع آوری غرفه های غیر مجاز اقدام شد.

شهردار لاهیجان در پایان سخنان خود، ضمن قدردانی از همکاری فرمانداری، شورای تأمین و نیروی انتظامی شهرستان، گفت: در مجموعه بام‌سبز لاهیجان در کنار تله‌کابین و زیپ‌لاین، پروژه‌های گردشگری دیگری نیز برای آن برنامه‌ریزی شده است که این مکان را به یکی از اماکن مهم گردشگری و هیجانی کشور تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز