خبرگزاری کار ایران

دبیر هیأت اعزامی اتاق بازرگانی‌گیلان مطرح کرد:

ایجاد ارتباط برای سرمایه‌گذاری مشترک و توسعه روابط اقتصادی ایران و ارمنستان

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۴۶۳

دبیرهیأت اعزامی‌اتاق بازرگانی‌گیلان به ارمنستان، ایجاد ارتباط برای سرمایه‌گذاری مشترک و توسعه روابط اقتصادی اتاق ایران با ارمنستان را ازجمله اهداف تشکیل کارگروه توسعه اقتصادی اتاق گیلان و ارمنستان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، همایون کاوه دبیر هیأت اعزامی اتاق بازرگانی گیلان به ارمنستان برای تشکیل کمیسیون‌ مشترک از ‌کارگروه‌های ایران و ارمنستان در گیلان، پیش از ظهر امروز در نشست‌نمایندگان اتاق بازرگانی استان بیان کرد: ایجاد این کارگروه در سفر اسفندماه استاندار گیلان مورد تفاهم طرفین قرار گرفت.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان تصریح کرد: در سفر مذکور مقرر شد تا کارگروه‌های مشترک برای توسعه اقتصادی روابط ایران و ارمنستان شکل بگیرد که به استناد آن، کارگروه توسعه اقتصادی اتاق بازرگانی گیلان و ارمنستان تشکیل شد.

کاوه خاطر نشان کرد: ترکیب این کارگروه به تصویب هیأت رئیسه اتاق بازرگانی گیلان رسیده است.

وی اذعان داشت: ایجادارتباط برای سرمایه‌گذاری‌مشترک و توسعه روابط‌ اقتصادی‌اتاق ایران با ارمنستان از جمله اهداف تشکیل کارگروه توسعه اقتصادی اتاق گیلان و ارمنستان است.

دبیر هیأت اعزامی اتاق گیلان به ارمنستان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت اقتصادی بالقوه و امکانات توسعه همکاری اقتصادی با ارمنستان که توسط سجادی سفیر ایران در ارمنستان و نمایندگی دفتر وزیر امور خارجه در گیلان معرفی شد، شرایط برای فعالیت کارگروه مذکور به وجود آمده است.

دبیر هیأت اعزامی اتاق گیلان به ارمنستان اظهار کرد: این کارگروه با تصویب ارکان آن در هیأت‌ رئیسه اتاق بازرگانی گیلان به‌زودی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

کاوه بیان داشت: کارگروه مذکور به منظور صادرات و تسهیلات روابط تجاری و توسعه اقتصادی گیلان با ارمنستان به عنوان یکی از کشورهای عضو cis تشکیل شده و سکوی همکاری‌های تجاری با روسیه و حتی کشورهای اروپایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز