خبرگزاری کار ایران

طیفوری مطرح کرد:

فراهم بودن تمام شرایط لازم برای اجرای سرشماری در گیلان

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته و همکاری مطلوب تمامی دستگاه‌های اجرایی استان شرایط لازم برای برای اجرای مطلوب سرشماری در گیلان فراهم است.

به گزارش ایلنا از رشت، وحید طیفوری در نشست هم‌اندیشی برگزاری سرشماری سرشماری عمومی نفوس و مسکن اظهار کرد: هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن پس از انجام مطالعات اولیه با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در پاییز امسال همزمان با سراسر کشور در گیلان به دو شیوه اینترنتی و حضوری به اجرا در خواهد آمد.

طیفوری از اهمیت بالای سرشماری سخن گفت و ادامه داد:  این سرشماری از آن جهت دارای اهمیت است که اطلاعات  و کیفیت آن می‌تواند مبنای بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه و آبادانی و توسعه کشور طی 5 تا 10 سال آینده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طی هماهنگی‌های صورت گرفته و همکاری مطلوب تمامی دستگاه‌های اجرایی استان شرایط لازم برای  برای اجرای مطلوب سرشماری در استان فراهم است، افزود:  امیدواریم با هماهنگی‌های لازم و همت و تلاش معاونان فنی و آموزشی و سایر عوامل ستادی و اجرایی در انجام امور محوله بتوانیم سرشماری باکیفیت در استان انجام دهیم.

کد خبر : ۴۰۶۶۰۸