خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت پس از ماجرای استیضاح؛

اراده یک ملت، تصویرگر آینده روشن آن ملت خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۸۱۸

شهردار رشت نوشت: در روزهاى اخیر همدلى و هم زبانى بر محور توسعه شهر ، آوازى بلندتر به خود گرفته است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی ثابت قدم طی یادداشتی نوشت: امروزه جامعه ما به برکت نظام مقدس دینى و با هدایت و پیش برى داهیانه رهبر فرزانه انقلاب ، اراده تحول بزرگ تاریخى را پیش رو دارد .

شهر باران‌هاى نقره اى، شهرى که عالمان فرهیخته، شهیدان و فرزانگان بزرگى را در دامن خود پرورانده ، در مسیر همان اراده تحول بزرگ تاریخى جامعه ایرانى گام‌هاى رو به جلو و توسعه مدارانه را بر می‌دارد. بى تردید این گام ها به مقصد نمی رسند مگر به همدلى و هم زبانى .

از همین رو است که از ابتداى سال ۱۳۹۴ نقشه راه این تحول و توسعه ترسیم گردیده و در این مسیر رو به جلو ،گام بر می داریم.

همگان در این اتفاق بزرگ تاریخى براى شهرمان نقش داشته اند : شما مردم صبور که سختى و صعوبت راه را تحمل می نمایید ، بزرگان استان حضرت آیت ا..قربانى ، استاندار فرهیخته استان، نمایندگان محترم مردم استان و شهر رشت در مجلس شوراى اسلامى و تمامى مدیران نهادهاى حاکمیتى ، انقلابی و  اجرایى استان که گام به گام دست ما را گرفتند و مورد حمایت و تفقد خود قرار داده اند.

بى تردید یکی از مشارکت کنندگان اصلی در این مسیر پر فراز و نشیب ، نهاد مردمی شوراى اسلامى شهر است که به واسطه روح حاکم غیردولتی به عنوان پارلمان شهرى به واسطه انتخاب شما مردم عزیز ، مسول حوزه سیاست گذارى و نظارت می باشد. علاوه بر آن گروههاى اجتماعى و رویکردهای سیاسی فارغ از مواضع شان ، بر حول محور توسعه شهر ما را یارى نموده اند .

در روزهاى اخیر نیز این همدلى و هم زبانى بر محور توسعه شهر ، آوازى بلندتر به خود گرفته است به طوریکه چشم انداز آینده این شهر با سعى و تلاش ، تعامل ، همگرایى و همدلى، روشنتر خواهد بود. امید است با استعانت از  خدای متعال و یاری شما عزیزان ، با هم به سوى آینده ای بهتر و درخشانتر در مسیر توسعه گام بر داریم .

اینجانب به عنوان شهردار رشت به نمایندگى از سوى پرسنل زحمتکش شهردارى ، سپاس و قدردانى خود را از همه کسانى که در مسیر تحول شهر ما را حمایت و هدایت میکنند اعلام میکنم .

قطعا فرآیند توسعه با تغییر و اصلاحات امکانپذیر خواهد بود ، همانگونه که در کلام الهی اشاره شده است :  ان الله لایغیر ما بقوم حتى یغیرو ما بانفسهم ( خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتى را دگرگون نخواهد کرد، تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند).

ان شاالله با اقدام و عمل بتوانیم در این مسیر گام موثری در پایداری نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز