خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضای شورای شهر انجام شد؛

افتتاح‌ دفتر نماینده ایثارگران در سازمان آتش‌نشانى شهرداری‌ رشت

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۹۴۸

دفتر رسمى نماینده ایثارگران در سازمان آتش نشانى و خدمات ایمنى با حضور اعضاى شوراى اسلامى شهر رشت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر ترومیده مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت ضمن تشکر از حضور اعضاى شورا و همراهى همیشگى آنان با امور ایثارگران در پیشبرد اهداف والاى این مجموعه و پیگیرى مستمر آنان در به ثمر رساندن برنامه‌هاى ایثارگران افزود: از اعضاى شوراى اسلامى شهر که همواره در تحقق اهداف مجموعه گام هاى بزرگى برداشته اند می‌خواهیم با مطرح کردن لایحه اى در صحن علنى به منظور بهره مندی آتش نشانانى که حین عملیات آسیب شدید دیده اند و خانواده افرادی که جان خود را از دست داده اند از امتیازاتى که سایر ایثارگران مجموعه از آن بهره مند هستند، برخوردار شوند.

 در ادامه فرهاد شوقى با ابراز خرسندى از حضور در جمع آتش‌نشانان و برگزارى اولین افتتاحیه در آتش‌نشانی،  با اشاره به این موضوع که آتش‌نشانان افرادی ایثارگر، شجاع و بى ادعا هستند، افزود: به منظور مصوب کردن این لایحه تمام تلاش خود را خواهد کرد.

عضو شورای‌اسلامی شهر رشت افزود: همه ما مدیون این عزیزان و تمامى ایثارگران‌هستیم و امیدواریم که بتوانیم با تلاشى که در تحقق اهداف والاى ایثارگران انجام می‌دهیم، دین خود را به آنان ادا کنیم .

رمضانی مدیر عامل محترم سازمان آتش نشانى نیز با بیان این نکته که امروز ما امنیت خود را مدیون جانفشانى شهدا و جانبازان گرانقدر هستیم، افزود: این عزیزان از تمام منافع خود چشم پوشیده و قدم در راه دفاع از میهن گذاشتند و امیدواریم که با انتخاب نماینده ایثارگران در این مجموعه خدمت رسانى بیشترى شامل حال آنان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز