خبرگزاری کار ایران

سید کاظم دلخوش:

دولت باید لایحه‌ای را به مجلس ارائه کند تا دستگاه‌ها موظف به جذب قهرمانان و مدال‌آوران شوند

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۵۴۹

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: دولت باید لایحه‌ای را به مجلس ارائه کند تا دستگاه‌های مسئول موظف به جذب قهرمانان و مدال‌آوران شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نباید وقتی به ورزشکاران نیاز است، به آنها وعده‌های خوش آب و رنگ پرداخت پاداش داده و از آنها حمایت ظاهری و مقطعی شود ولی پس از مدتی، آنها و وضعیت‌شان به فراموشی سپرده شوند.

وی تصویب آیین‌نامه استخدام قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک توسط هیأت دولت را گام مهم و اساسی در رفع حواشی بوجود آمده در این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: دولت باید برای دائمی و نظام‌مند شدن این قانون لایحه‌ای را آماده و به مجلس شورای اسلامی ارائه کند تا با تصویب آن دستگاه‌های مسئول موظف به جذب قهرمانان و مدال‌آوران شوند.

نایب‌رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه این فراکسیون آمادگی برگزاری نشست با حوزه‌های مختلف جامعه ورزشی را دارد، خاطرنشان کرد: می‌توان با برگزاری نشست‌های کاملا تخصصی قوانینی را وضع کرد که جامعه ورزش از حواشی دور شود و شاهد کسب موفقیت در این عرصه بود.

دلخوش با اشاره به اینکه باید نظام پرداخت پاداش قهرمانان و ورزشکاران قانون‌مند شود، بیان کرد: بخش ورزش باید از ایجاد تفرقه در جامعه ورزشی دوری کند و نباید اجازه ورود سیاست به این عرصه را داد.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تقویت و توجه به قهرمانان ورزشی می‌تواند موجب سربلندی کاروان‌های ورزشی ایران در دنیا شود و این مهم نیازمند نگاه جدی مسئولان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز