خبرگزاری کار ایران

در واکنش به شکایت سیاسی از نماینده مردم رشت عنوان شد:

از جعفرزاده در برابر کوتوله های سیاسی حمایت شود/ مفسدان اقتصادی دیروز مدعیان امروزند

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۸۷۷

جعفرزاده حقیقت را گفته و وظیفه همه مردم گیلان و ایران و وظیفه همه آنانی است که میخواهند فساد ریشه کن شود آن است که از نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی حمایت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، رییس سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام استان گیلان با ارسال پیامی به دفتر خبرگزاری ایلنا از همه مردم استان درخواست کرد تا در مقابل افرادی که جرم و فسادشان اثبات شده و امروز برای فرار از فسادی دیگر از نماینده رشت شکایت میکنند، کوتاه نیایند و از غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی حمایت کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تحلیل شرایط بسیار نامناسب در هشت سال دولت گذشته و کوتوله های سیاسی از بوجود آمدن صدها و بلکه هزاران فساد اداری و مالی این نکته را بیان نمود که مهندس جعفرزاده حق را گفته اند.

وی افزود: مگر غیر از این است که در طی هشت سال به منازل مسکونی اداری و ماشین های اداری هم رحم و سردمداران آنان دادگاهی و راهی زندان شدند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: جعفرزاده حقیقت را گفته و وظیفه همه مردم گیلان و ایران و  وظیفه همه آنانی است که میخواهند فساد ریشه کن شود آن است که از نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی حمایت کنند.

بیناپور ضمن بیان طرح شکایت از جعفرزاده به خطری که در کمین است اشاره نمود و افزود: برخی افراد که خود فساد انجام داده و زندانی شده اند امروز میخواهند با مظلوم نمایی و عوام فریبی جو روانی در جامعه ایجاد کنند که این یک خطر بزرگ است.

بیناپور در پایان از جعفرزاده به دلیل بیان زوایای پنهان فساد تشکر کرد و افزود: مردم فهیم ایران قدردان این گفته ها و کردار درست غلامعلی جعفرزاده خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز