خبرگزاری کار ایران

الیاس حضرتی با حمایت از کاندیدای اصلاح‌طلبان رشت مطرح کرد؛

برای رفع فساد در کشور تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۳۶۰

دو نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از محمد صادق حسنی جوریابی بعنوان تنها کاندیدای مورد حمایت اصلاحات در رشت اعلام حمایت کردند.

به گزارش ایلنا از رشت ، الیاس حضرتی در جمع هزاران نفر از طرفداران حسنی جوریابی در رشت گفت: انتخابات صحنه پر شور حضور مردم برای مشروعیت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است  نظامی که شهیدان زیادی را نثار انقلاب و حفظ ارزش ها و دستاوردهای آن کرده است.

وی افزود: سال های سال است که در این نظام مردم در حال تمرین دموکراسی با انتخاب نمایندگان، مسولان و مدیران خود هستتد و باید  انتخابات را جدی تلقی کنیم.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم ادامه داد: رژیم پهلوی که سراسر استبداد موروثی بوده است با اعتقاد مردم به بنیانگذار انقلاب اسلامی تغییر کرد و در حال حاضر باید این نظام برخاسته از مردم را حفظ کنیم.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد ضمن حمایت از حسنی جوریابی، گفت: انتخاب اصلح مردم باعث می‌شود که افرادی با لیاقت، صادق و خدمتگزار وارد مجلس شوند و تمام تلاش خود را برای توسعه شهرستان و استان بخرج دهند.

حضرتی با بیان اینکه ابرقدرت ها در دنیا با ابزارهای اقتصادی، سیاسی و نظامی مختلف سعی در تسلط بر مردم کشورهای منطقه خاورمیانه دارند، گفت: در حال حاضر با پدیده شوم داعش می‌خواهند بر جهان اسلام مسلط شوند.

وی افزود: با درایت خردمندانه مقام معظم رهبری، امنیت در کشور برقرار است و ما باید با وحدت این انسجام ملی را به نمایش بگذاریم.

حضرتی با اشاره به این برهه از انتخابات اظهار کرد: انتخابات فرصت تاریخی ملت است و مخالفان انقلاب اتحاد مردم ایران را در ۷ اسفند ۹۴ مشاهده کردند.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد، افزود: ما ملتی هستیم بیدار، هوشیار و صبور در برابر مشکلات و باید با انتخاب افراد اصلح، ضعف‌های مدیریتی و کارشکنی‌های موجود را پایان بخشیم.

وی تصریح کرد: همه  ما به دنبال حفظ آرمان‌های انقلاب و کوشش برای رفع فساد در کشور هستیم و حضور مردم در پای صندوق رای به این برنامه ها سندیت می بخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز