خبرگزاری کار ایران

سرهنگ صمدی خبر داد:

کشف 832 برگ قمار و بیش از 52 هزار عدد انواع مواد محترقه در رشت

کد خبر : ۳۴۹۷۳۶

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان گفت: ماموران عملیات ویژه 52 هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و 832 برگ قمار را کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایلنا از رشت ،‌ ‌سرهنگ سیدرسول صمدی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان از کشف بیش از 52 هزار عدد انواع مواد محترقه خبرداد و بیان کرد: در پی گزارشات مردمی مبنی بر دپوی مقدار زیادی مواد محترقه در یکی از محلات رشت، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی گیلان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با مجوز قضایی، طی دو عملیات غافلگیرانه در دو نقطه شهر که به صورت همزمان صورت پذیرفت، ماموران عملیات ویژه 52 هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز  و 832 برگ قمار را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان خاطرنشان کرد: بلافاصله اکیپی از ماموران این پلیس جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام و با انجام اقدامات نامحسوس پلیسی، محل مورد نظر را شناسایی و پس از صحت موضوع اقدام به اخذ مجوز قضایی کردند.

صمدی با اشاره به اینکه دو متهم در این خصوص دستگیر شده‌اند،بیان کرد: والدین محترم در ایام پایانی سال بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته و در صورت اطلاع از اماکن توزیع مواد محترقه مراتب را از طریق ستاد خبری پلیس امنیت عمومی گیلان به شماره 2183500 گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز