خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان :

نشست های انتخاباتی در داخل دانشگاه با صدور مجوز بلامانع است

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۰۲۵

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند با برگزاری برنامه‌های انتخاباتی که قانون اجازه‌ آن را داده است به پرشور کردن فضای رقابت‌های انتخابات در استان کمک کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد احمدی‌پور رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند با برگزاری برنامه‌های انتخاباتی که قانون اجازه‌ آن را داده است به پرشور کردن فضای رقابت‌های انتخابات در استان کمک کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به تاثیرگذاری دانشگاه‌ها در قشرهای مختلف خاطرنشان کرد: دانشگاهیان علاوه به افزایش شور و نشاط به آگاهی‌بخشی در فضای جامعه نیز کمک می‌کنند.

احمدی پور خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات و شورای تامین استان با برگزاری برنامه‌ها و نشست‌هایی با موضوع انتخابات که براساس صدور مجوز و ضوابط داخلی دانشگاه می‌باشد مخالفتی ندارد.

وی یادآور شد: افزایش نشاط سیاسی در میان نخبگان جامعه و مشارکت همه جانبه و فعال در انتخابات پیش رو از کارکردهای برگزاری برنامه‌های ضابطه‌مند در دانشگاه‌ها است.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری یادآور شد: در نشست کمیسیون دانشجویی استان نیز این مسئله به صراحت به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز