خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

برگزاری آزمون حرفه مهندسان ، کاردانان و معماران تجربی

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۶۱۸

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از ثبت نام 7350 نفر از مهندسان، 130 نفر کاردان فنی و 47 نفر معمار تجربی در آزمون حرفه مهندسان، کاردانان و معماران تجربی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان ، علی خاوری مدیر کل راه و شهرسازی گیلان گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر در دو حوزه رشت و لاهیجان برگزار می شود.

خاوری افزود : امسال 7350 نفر از مهندسان، 130 نفر کاردان فنی و 47 نفر معمار تجربی در این آزمون ثبت نام کرده اند که در حوزه شهرستان رشت تعداد 4335 آقا و تعداد 1272 نفر خانم و در حوزه لاهیجان تعداد 1453 نفر آقا و 340 نفر خانم در این آزمون به رقابت می پردازند.

خاوری بیان داشت: در این آزمون مهندسانی که سه سال از زمان فارغ التحصیلی آنان گذشته و کاردانانی که پنج سال از زمان دریافت مدرک تحصلیی آن گذشته در هفت رشته عمران، معماری، شهرسازی، مکانیک، ترافیک، برق و نقشه برداری شرکت می کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان افزود: مفاد این آزمون مباحث بیست و دو گانه مقررات ملی ساختمان است که مهندسان پس از پذیرفته شدن در این آزمون می توانند پروانه اشتغال به کار از اداره کل راه و شهرسازی گیلان دریافت نموده و رسما وارد حرفه مهندسی شوند.

گفتنی است، برای افرادی که در این آزمون ۵۰ درصد نمره حدنصاب را کسب کنند پس از ارایه سوابق حرفه ای و مدارک لازم پروانه اشتغال بکار صادر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز