خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

ساماندهی استفاده از مصرف برق با فرهنگ‌سازی مناسب

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۴۲۸

استفاده از برق باید ساماندهی شود و با فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف برق می‌توان از مصرف بی‌رویه آن جلوگیری کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان امروز در همایش طرح بهسامان که با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، شرکت توزیع نیروی برق و دانش‌آموزان برگزار شد بیان کرد: آیندگان و نسل‌های بعدی هم باید از منابع کنونی استفاده کنند و باید با رعایت عدم مصرف بی‌رویه از آسیب به محیط زیست جلوگیری کنیم.

معاون خدمات فروش و امور مشترکان شرکت توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: در بحث مدیریت مصرف باید از ذخایر به‌طور بهینه استفاده کنیم و برای جلوگیری از بحران در آینده باید اقدامات لازم را از اکنون انجام دهیم.

مهدی حاجتی اظهار داشت: فرهنگ استفاده از انرژی باید همگانی شود و آموزش و پرورش در این راستا نقش تعیین کننده‌ای دارد و دانش‌آموزان با یادگیری در مدارس می‌توانند این موارد را به خانواده‌های خود منتقل کنند.

محمد اسماعیل هنرمند نیز با بیان اینکه بحث اجرایی مدیریت مصرف حدود 10 سال قبل‌ در ایران مطرح شد، بیان کرد: مدیریت مصرف بیش از آنکه یک رابطه باشد یک فرهنگ است و با یک باور و فرهنگ درست می‌توان مدیریت مصرف را اجرایی کرد.

هنرمند با بیان اینکه مصرف برق در کشور ما 2 تا 2.5 برابر بیش از استاندارد جهانی است، اذعان داشت: استفاده از برق باید ساماندهی شود و با فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف برق می‌توان از مصرف بی‌رویه آن جلوگیری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز