خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت:

سلامت رکن اساسی زندگی است

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۱۰۷

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار شهردار رشت و رییس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر رشت از پرستاران دو بیمارستان رازی و پور سینای رشت دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، ثابت‌قدم با اشاره به اهمیت فعالیت پرستاران اظهار داشت: امروز که روز میلاد بزرگ بانوی صبر و بردباری حضرت زینب کبری(س) است، شایسته است تا این روز خجسته را به جامعه پرستاری کشور علی الخصوص پرستاران معزز بیمارستان های رشت تبریک گفت .

ثابت قدم پرستاری و سلامت را رکن اساسی زندگی خواند و تصریح کرد : با توجه به اینکه استان گیلان و شهرستان رشت کهن ترین استان شهر و کشور می باشد اما در حوزه بهداشت و سلامت آنچنان که شایسته است کار چندانی صورت نگرفته لذا جا دارد تا با قرار دادن سلامت در سبد فکری افراد جامعه گامی مهم در حوزه سلامت زندگی افراد برداشت .

وی در ادامه با اعلام همکاری شهرداری رشت در راستای فرهنگ سازی سلامت خاطر نشان کرد : با توجه به راه اندازی سرای محلات در سطح شهر رشت شهرداری این آمادگی را دارد تا با کمک دانشگاه علوم پزشکی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه ترویج بهداشت و حفظ سلامت جامعه نماید .

ثابت قدم در خصوص ترویج فرهنگ اهدا عضو و وقف خاطر نشان کرد : در بحث مشارکت های اجتماعی می توان با برگزاری همایش هایی با هدف ترویج اهدا عضو در راستای حساس سازی جامعه گامی بلند برداشت .

 فاطمه شیرزاد ریاست کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار داشت : بدون تردید شغل پرستاری از مشاغل سخت و پرستاران پر تلاش به لحاظ روحی ، روانی و استخدامی با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و متاسفانه قانون کاهش ساعت کاری پرستاران در استان اجرایی نشده است .

ریاست کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت در ادامه افزود : حضرت زینب کبری (س) با از خود گذشتگی و ایثار نشان داد که همواره در راه دفاع از ولایت و حفظ ارزش های دینی استوار بوده و الگویی برای همه زنان جهان است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : امید است مسئولین نگاه ویژه ای به این قشر داشته باشند و بیش از پیش در حل مشکلات و دغدغه های معیشتی آنان کوشا باشند  .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز