خبرگزاری کار ایران

همزمان با اولین روز دهه فجر:

دو پروژه برق منطقه ای گیلان در مسکن مهر رشت به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۲۸۴

پروژه‌های پست 63.20 کیلوولت و خطوط چهار و دومداره 63 کیلوولت مسکن مهر رشت با اعتبار 13 میلیارد و 500 میلیون تومان با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، دو پروژه برق گیلان صبح امروز  همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر در مسکن مهر این شهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در مراسم افتتاح پروژه‌های مذکور اظهار کرد: پروژه خط چهار و دومداره 65 کیلوولت سیادتی‌ـ مسکن مهر رشت به طول 3.8 کیلومتر شامل سه کیلومتر خط 63 کیلوولت چهارمداره هوایی به بهره‌برداری رسیده است.

وی افتتاح پروژه‌های عمرانی شرکت برق گیلان را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر عنوان کرد و متذکر شد: در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور گسترده می‌یابیم و ایستگاه‌های صلواتی مقابل در ورودی شرکت ایجاد می‌شود.

عظیم بلبل‌آبادی، پروژه مذکور را دارای هشت دهم کیلومتر خط 63 کیلوولت چهارمداره هوایی با دو دستگاه برج مشبک عنوان کرد و گفت: احداث بخش هوایی پروژه به صورت «کلید در دست» از سال 89 توسط شرکت بنیاد پوشش آغاز شد.

بلبل‌آبادی با اشاره به برنامه‌های برق منطقه‌ای گیلان در دهه مبارک فجر، یادآور شد: برگزاری جشن بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل سالن شهید عباسپور این شرکت، اجرای مسابقه فرهنگی ویژه دهه فجر در نمازخانه شرکت از جمله برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه مذکور با تأمین تجهیزات برج، یراق‌آلات، تجهیزات مرتبط با فیبرنوری و ... به بهره‌برداری رسیده است.

بلبل‌آبادی برگزاری سمینارهای آموزشی و مسابقات ورزشی ویژه کارکنان شرکت برق گیلان را از دیگر برنامه‌ها در دهه مبارک فجر ذکر کرد.

وی از افتتاح سه پروژه برق گیلان در دهه فجر جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد پروژه با اعتبار 203 میلیارد ریال در رشت به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز