خبرگزاری کار ایران

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید مدافع حرم

استاندار گیلان در دیدار خانواده شهید مدافع حرم گفت: افتخار می کنیم در دولتی خدمت می کنیم که در خدمت خانواده های شهداست چون آنان تمام زندگی خود را صرف این نظام و مملکت کردند.

به گزارش ایلنا، نجفی در این دیدار مقام شهدا را نزد پروردگار بسیار والا و ارزشمند دانست و بیان کرد: شهدای مدافع حرم با تمسک به آیات قرآن مجید و اهل بیت عصمت و طهارت در این راه قدم برداشتند.

وی خاطرنشان کرد: این عزیزان با عزمی دینی، معرفتی و سیاسی به جهت دفاع از حریم اسلام و حفاظت از مرزهای وطن به صورت داوطلبانه و با علاقه ای خاص در فرامرزها حضور پیدا می کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه خون این شهدا اجازه ورود ظلم ، ستم ، خدعه و نیرنگ را به داخل کشور نخواهند داد، تصریح کرد: گذر زمان اهتمام این عزیزان را بر ما بیشتر روشن می کند.

وی با بیان اینکه صبر و تحمل پدران، مادران ، همسران و فرزندان این شهدا ستودنی است، افزود: افتخار می کنیم در دولتی خدمت می کنیم که در خدمت خانواده های شهداست چون آنان تمام زندگی خود را صرف این نظام و مملکت کردند.

استاندار همچنین با محکومیت شهادت شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان گفت: این شهید عزیز نیز  به دلیل دفاع از اسلام ناب محمدی در کشور خود به شهادت رسید.

کد خبر : ۳۳۶۱۸۵