خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه‌های شمال کشور در مرکز نمایشگاهی همایش‌های منطقه آزاد انزلی از سال آینده

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی از برگزاری نمایشگاه‌های شمال کشور در مرکز نمایشگاهی همایش‌های این منطقه از سال آینده خبر داد و گفت: پروژه مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی با گذشت یک سال از آغاز عملیات اجرای آن، بیش از هفتاد و پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از انزلی، رضا مسرور مدیر عامل این سازمان از پروژه در حال ساخت مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد انزلی بازدید و فرآیند اجرا و پیشرفت پروژه را مورد مطالعه و بررسی قرار دادند.

مدیرعامل سازمان گفت: این مرکز با هدف توسعه صادرات غیرنفتی و دستیابی به بازارهای هدف از طریق منطقه آزاد انزلی، معرفی کالاها، خدمات و توان علمی، صنعتی، تکنولوژیک واحدهای تولیدی وخدماتی کشور و منطقه تمهید وتسهیل شرایط ایجاد خودکفایی فنی و اقتصادی در واحدهای صنعتی وتولیدی کشور و منطقه در حال احداث است.

مسرور ضمن تاکید بر تسریع در ساخت این مجموعه زیرساختی اظهار کرد: این مجموعه مدرن با استانداردهای بین ‌‌المللی می‌تواند در جذب گردشگران، بازرگانان وسرمایه‌گذاران خارجی نقش مهمی داشته ‌باشد ومنطقه آزاد انزلی را به پایلوت نمایشگاهی در شمال کشور تبدیل کند.

کد خبر : ۳۳۶۰۱۴