خبرگزاری کار ایران

خاوری خبر داد:

نجات50خودروی گرفتار در برف با همت راهداران گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۰۸۹

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از نجات50خودروی گرفتار در برف با همت راهداران استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی خاوری با اشاره به حجم زیاد بارش برف در مناطق کوهستانی گفت: بارش سنگین برف در برخی محورهای کوهستانی استان گیلان مشکلاتی برای تردد کنندگان به وجود آورد که با حضور به موقع راهداران خدوم امدادرسانی به 50 خوردروی محصور در برف صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محورهای کوهستانی اسالم به خلخال، پونل-خلخال و سیاهکل به دیلمان به بیش از یک متر می‌رسد، افزود: 50خودروی گرفتار در این محورها طی 48 ساعت گذشته توسط عوامل راهداری امدادرسانی شدند.

خاوری همچنین از اسکان 3 خانوار گرفتار در برف خبر داد و گفت: این خانواده‌ها که در محور اسالم به خلخال درحال تردد بودند به دلیل نقص‌فنی خودرو دچار مشکل شده و با امداد رسانی به موقع راهداران در راهدارخانه لرزه اسکان داده شدند .

وی اظهار داشت: با تجهیز کلیه راهدارخانه‌های محورهای ارتباطی استان، ظرفیت اسکان موقت مسافران وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به تلاش بی‌وقفه راهداران برای باز نگهداری راه‌ها خاطرنشان کرد: علیرغم بارش سنگین برف در مناطق مختلف استان، کلیه محورهای اصلی باز وتردد جریان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز