خبرگزاری کار ایران

مسئول قرارگاه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی گیلان؛

فعالیت 85 جهادگردانشجو در اردوهای جهادی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۸۳۰

مسئول قرارگاه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی گیلان از حضور و فعالیت 85 جهادگر دانشجو در اردوهای جهادی فروردین ماه جاری در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مرتضی عابدپور پیش ازظهر امروز در قرارگاه جهادی شهدای گمنام با بیان اینکه نخستین دوره فعالیت قرارگاه مذکور در فروردین سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: اکنون 85 نفر از خواهران و برادران در کارگروه‌های فرهنگی وآموزشی قرارگاه جهادی شهدای گمنام فعالیت می‌کنند.

وی برگزاری دوره‌های ترویج کشاورزی، اهدای بسته‌های کمک آموزشی به دانش‌آموزان کنکوری و محروم، برگزاری کلاس‌های تقویتی برای مقاطع مختلف تحصیلی، کلاس رایانه، کارگروه آموزشی، قرآنی و کاردستی برای کودکان و... را از دیگر فعالیت‌های قرارگاه شهدای گمنام برشمرد.

این مسئول با اشاره به اعزام جهادگران این قرارگاه به مناطق محروم تصریح کرد: جهادگران قرارگاه جهادی شهدای گمنام از پنجم تا 18 فروردین ماه جاری اعزام شدند.

به گفته وی، روستاهای خرم، خرم‌کیش، مزگده، توسه و سیاه‌مزگی، اسپی‌خانی و کیش‌خاله از جمله مناطق محروم مذکور هستند.

عابد پور آغاز به کار فعالیت این قرارگاه را از اسفند ماه 93 عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هزینه‌های عمرانی در مناطق محروم توسط بسیج سازندگی سپاه و استانداری گیلان پرداخت شده است، گفت: قرارگاه جهادی شهدای گمنام نیازمند حمایت مسئولان از فعالیت‌های جهادی است.

مسئول قرارگاه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به انجام فعالیت‌های قرارگاه در مناطق محروم ادامه داد: ساخت منبع آب 60 هزار لیتری در روستای اسپی‌خانی، احداث آب‌روی 250 متری در روستای کیش‌خاله و ساخت زمین ورزشی روستای سیاه‌مزگی شفت از جمله این فعالیت ها بوده است.

وی عملیات جلوگیری از ریزش کوه را از دیگر فعالیت‌های عمرانی قرارگاه برشمرد.

عابد پور،هزینه فعالیت‌های عمرانی مذکور را 45 میلیون تومان ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز