خبرگزاری کار ایران

با حضور ۷۰۰ شرکت کننده داخلی و خارجی؛

مسابقات بین المللی شطرنج جام ابریشم در صومعه سرا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۸۱۲

مسابقات بین المللی شطرنج جام ابریشم و 500 شهید صومعه سرا با حضور 700 شرکت کننده داخلی و خارجی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از صومعه سرا، مسابقات بین المللی شطرنج جام ابریشم و 500 شهید صومعه سرا با حضور 700 شرکت کننده داخلی و خارجی در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار صومعه سرا امروز با اشاره به برگزاری این مسابقه در این شهرستان در گفت و گو با ایلنا اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور 700شرکت کننده ازکشور های فرانسه، بلژیک، رومانی، آذربایجان، ترکمنستان و ارمنستان برگزار می شود.

حسین اسماعیل پور افزود: مسابقات بین المللی شطرنج جام ابریشم و 500 شهید صومعه سرا درتاریخ 17اردیبهشت ماه امسال به مدت 6روز در مجتمع اقامتی تفریحی مهرگان ضیابر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود 2 تا 3هزار مسافر این شرکت کنندگان را همراهی می کنند، اظهار داشت: تمام تدابیر لازم باید برای هرچه بهتر برگزاری این مسابقات فراهم شود.

فرماندار صومعه سرا با تصریح بر اینکه صومعه سرا از توانایی های  فراوانی  در زمینه بازی شطرنج برخورداراست، خاطر نشان کرد: صومعه سرا باید به عنوان قطب شطرنج در تقویم جهانی ثبت شود.

وی اضافه کرد: سه کمیته اصلی پشتیبانی، امنیت و اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات مذکور درصومعه سرا در نظر گرفته شده است.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز