خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی خبر داد:

سرمایه گذاری در اراضی ساحلی متعلق به سازمان اقتصادی کوثر

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۷۷

بازدید از فاز تجارت و گردشگری، مجتمع بندری کاسپین، طرح‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و زیر ساختی، شهرک صنعتی و امکانات و توانمندی‌های این منطقه از دیگر بخش‌های حضور این هیأت سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی بود.

هیأت سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر با مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان دیدار و ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها و مزیت‌های این منطقه در خصوص سرمایه گذاری در طرح امکان سنجی شده این منطقه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، بنابراین گزارش این بازدید پیرو مذاکرات صورت گرفته در خصوص سرمایه گذاری در اراضی ساحلی متعلق به سازمان اقتصادی کوثر در محدوده منطقه آزاد انزلی انجام پذیرفت و مقرر شد پس از بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه و با همکاری این سازمان نسبت به سرمایه گذاری درحوزه‌های مختلف گردشگری و اقتصادی اقدامات لازم انجام شود.

در این دیدار احمد ورزشکار، عضو موظف هیأت مدیره و قائم مقام سازمان اقتصادی کوثر، مشیریان، معاون سرمایه گذاری، پناه، معاون اقتصادی این سازمان، نرگس‌نژاد، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر و مدیران شرکت‌های اقماری این مجموعه بزرگ اقتصادی، علیرضا زنجانیان، مشاور پارلمانی و مدیر ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشورو هم چنین عضو موظف هیأت مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند.

بازدید از فاز تجارت و گردشگری، مجتمع بندری کاسپین، طرح‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و زیر ساختی، شهرک صنعتی و امکانات و توانمندیهای این منطقه از دیگر بخشهای حضور این هیأت سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز