خبرگزاری کار ایران

در نگارخانه مارلیک رشت برپا می شود؛

نمایشگاه نقاشی های اکسپرسیونیسم هنرمند گیلانی

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۲۰

نمایشگاه نقاشی های این هنرمند جوان تا تاریخ ۲۵ دی ماه ۹۳ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۱ الی ۱۹ عصر از این آثار دیدن کنند.

نمایشگاه نقاشی های هنرمند جوان معصومه(غزل) رمزی از شنبه ۲۰ الی ۲۵ دی ماه ۹۳ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، معصومه رمزی در این نمایشگاه ۲۵ اثر در اندازه های ۵۰ در ۷۰،۵۰ در ۴۰ و ۳۰ در ۴۰را که به صورت اکرولیک کار شده است، در معرض دید عموم قرار می دهد.

این نقاشی ها در فضای اکسپرسیونیسم خلق شده اند و هنرمند، این آثار را با استفاده از ضرب قلم مو روی مقوا و با کمک آبرنگ، اکرولیک و رنگهای گوناگون آفریده است.

رمزی، زن، را کاراکتر اصلی نقاشی هایش قرار داده و هدفش نشان دادن روحیات زن در قالب ترکیب بندی و نقاشی

مفهومی است.

معصومه(غزل) رمزی ۲۷ سال پیش در شهر رشت زاده شد. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه انزلی است و به زعم خود، به حکم علاقه بود که به دنیای رنگ و نقاشی رانده شد.

نمایشگاه نقاشی های این هنرمند جوان تا تاریخ ۲۵ دی ماه ۹۳ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم

الانبیاء(ص) رشت دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۱ الی ۱۹ عصر از این آثار دیدن کنند.

آئین گشایش این نمایشگاه نیز در روز شنبه ۲۰ دی از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در نگارخانه مارلیک برگزار

خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز